Πώς να δουλέψω τον επικριτικό μου εαυτό;

Όλοι έχουμε βιώσει κριτική στη ζωή μας και οι περισσότεροι έχουμε πληγωθεί από επικρίσεις και αποδοκιμαστικά σχόλια των αγαπημένων μας προσώ...

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2019

Διαδικτυακή Σχολή Γονέων..Σας ενδιαφέρει!


     Αγαπητοί μας αναγνώστες,

 με χαρά θα ήθελα να σας ανακοινώσω ότι θα ξεκινήσει μια μικρή ΣΧΟΛΗ ΓΟΝΕΩΝ διαδικτυακά μέσα από το blog μου Ψυχής Λόγος. 

Πώς μπορώ να συμμετάσχω;

Όσοι ενδιαφέρεστε θα εγγραφείτε στο blog μου και θα μου σχολιάσετε κάτω από την παρούσα δημοσίευση ότι ενδιαφέρεστε αφήνοντας μου το email σας.

Τί περιλαμβάνει η Σχολή Γονέων;

Κάθε εβδομάδα για 2 μήνες θα λαμβάνετε στο email σας ένα άρθρο ή ένα πακέτο σημειώσεων που θα ασχολείται με ποικιλία θεμάτων που απασχολεί τους γονείς σήμερα. Ευχαρίστως θα δέχομαι απορίες ή επιπλέον σκέψεις σας στο ηλεκτρ. μου ταχυδρομείο.

Αποτέλεσμα εικόνας για online courses
www.thehoneycombers.com


Και εάν έχω απορίες; 

Θα είμαι πάντα διαθέσιμη μέσω email αλλά εάν οι απορίες σας είναι αρκετές ή υπάρχουν και θέματα που δεν έχουν συζητηθεί μπορώ να δω με προσοχή τα θέματα που ζητάτε και να γράψω νέα άρθρα και σκέψεις μου επί του θέματος.

Ποιό είναι το κόστος; 

Είναι δωρεάν.



                                                              Φιλικά,
                                                     Παπακυργιάκη Χρύσα 

36 σχόλια:

  1. Εαν σε ενδιαφερει αφησε μου το email σου. Σε ευχαριστω για το σχολιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή αρχή Χρύσα μου!
    mariakar909@gmail.com
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με ενδιαφέρει!!!Καλή Αρχή!
    kara.vicky@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστούμε πάρα πολύ. Με ενδιαφέρει καλή αρχή... dimitrokopoulou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με ενδιαφέρει! Ευχαριστώ!
    myrto.skapinaki@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με ενδιαφέρει, αργησα πολυ;
    vasko26@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή